God Jul!

Julen är en tid för ro. Eller ska vara i alla fall, för tiden innan jul är väl snarast det omvända. Jag har haft en underbar julhelg och många långa stunder att samla energi inför det nya året. Provläsningen av Korpens löfte är ännu pågående och jag hoppas få feedback i januari. Det ska bli mycket spännande. Under skrivandet kändes det periodvis som en fantastisk story med djupa karaktärer, i andra stunder tvekade jag på mig själv och det jag skrev. Jag känner igen det, det händer varje gång jag skriver. Först när man får höra vad läsarna tycker kan man känna sig säker, även om man med varje omarbetning får aningen bättre känsla för sin skapelse. Nu önskar jag alla mina läsare en fortsatt rofylld helg och hoppas ni får möjlighet att träffa någon ni tycker om.

jul-2

 

Kommentera

