Äntligen!

Nu är jag slutligen färdig med sista redigeringen av Société Der Schmetterling (även om det inte längre är bokens titel…) och jag lutar mig tillbaka och drar ett långt skönt andetag. Jag är faktiskt nöjd. Man kan alltid bli mer nöjd och kan alltid redigera ytterligare en gång, men nu har manuset genomlidit allt från testläsare och extern lektörshjälp till fler omskrivningar och redigeringsvändor än jag orkat hålla koll på. Och jag tror att det faktiskt flyger nu. Dags att skicka till förlag … 🙂

 

Kommentera

